Vložil(a): Michal | 18. 3. 2019 (08:27) | Zobrazit všechna hlášení přispěvatele
Rozsypaný směsný odpad...
Reakce Čisté Trojky | 18. 3. 2019 (10:31)
Dobrý den,
děkujeme za Váš podnět, který předáváme na komplexní úklid ulice Pražským službám.
Pavel, Čistá Trojka
Vložil(a): Michal | 18. 3. 2019 (11:48) | Zobrazit všechna hlášení přispěvatele
Dobré odpoledne,
děkuji za rychlou reakci, nicméně měl bych jednu obecnou připomínku na autory (či objednavatele) systému: Bylo by myslím vhodné rozšířit funkcionalitu webu/aplikace tak, aby podněty předané k řešení dále byly označeny jinou barvou jako "předáno k řešení" a stav "vyřízeno" byl nastaven až po jejich reálném vyřízení – uživatel, který problém vložil, by třeba mohl vyřízení potvrdit. Chápu, že z marketingového hlediska vypadá mnohem lépe, když problémy rychle mizí jako vyřízené, ale pohledu uživatele, který problém zadal, je tento postup poněkud frustrující a demotivující.
Hezký den.
Michal Jungmann